28 abril 2012

Parabéns mamãe!


Hoje é aniversário de uma das pessoas mais especiais na minha vida e no meu intercâmbio! Eu me arrisquei a fazer um textinho em inglês em homenagem aos quarenta e cinco aninhos da mamãe e depois mandei via facebook. Hoje de manhã e a noite nos falamos por skype e pude falar tudo que eu queria. Confira o texto e se ver algum erro, finja que não viu!

Happy birthday mommy! I wish all the best for you. I hope be the first person today to say ‘Happy Birthday’ for you… And I think I am, advantage of time zone! I don’t know how to live more nine months without you, I need you by my side! I love you so much. I thought about sending you a gift or a card, but the days passed and I only wrote this letter on facebook, sorry. Enjoy your anniversary, and one more time, I love you! (I pasted that picture on my wall and I see us every day on the wedding. See how we were little!) (Now I can write in english, that is awesome!)

2 comentários:

  1. Aniversário da sua mãe e não poder estar com ela é difícil, mas veja por outro lado é por um bom motivo seu intercâmbio

    ResponderExcluir
  2. Ainda bem que minha agência de intercâmbio me proporciona visitar a família em datas especiais

    ResponderExcluir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...